הסודות של המאסטרים בתקשורת בינאישית
סדנה לאנשי שירות

הסדנה שתהפוך כל נותן שירות למאסטר בתקשורת, להקשבה אפקטיבית ולפתרון בעיות בצורה יצירתית!

1

תאור הסדנה

נותני שירות הם הפנים של הארגון, וליכולת שלהם להקשיב, להבין ולהגיב במהירות יש השפעה ישירה על הצלחת החברה. בסדנה זו, תלמדו איך לשדרג את כישוריכם בתקשורת בינאישית ולהגביר את שביעות רצון הלקוחות, תוך שמירה על מוטיבציה גבוהה ותודעת שירות מקצועית.

2

מה תלמדו בסדנה?

  • שמירה על מוטיבציה גבוהה ותודעת שירות: איך לשמור על גישה חיובית, גם בימים מאתגרים, ולספק שירות יוצא דופן.
  • הקשבה פעילה ופתרון בעיות: איך להבין את הצרכים האמיתיים של הלקוח ולספק להם פתרון מדויק שמוביל לשביעות רצון גבוהה.
  • הבנת חסמים בצד השני: כלים לזיהוי חסמים או התנגדויות של הלקוח בצורה מהירה ואפקטיבית, ולניהול שיחה שגורמת לו להרגיש מובן ומוערך.
  • הנעה לפעולה מתוך בחירה אישית: איך להניע את הלקוח לפעולה מתוך תחושת בחירה אישית ומודעות, תוך חיזוק האמון והקשר.
  •  

3

משך הסדנה: 4 שעות

מספר המקומות מוגבל – כדאי להזדרז להירשם עוד היום

מתי:

הצטרפו לסדנה והפכו כל אינטראקציה עם הלקוח להזדמנות ליצור קשר חזק, להבין את הצרכים ולספק פתרון מותאם אישית!

דילוג לתוכן